מעסיקים רבים שואלים מדוע גופים מסוימים דורשים תשלום עבור פרסום מודעות דרושים. התשובה פשוטה למדי: בלתי אפשרי להעניק מענה ושירות איכותי למעסיקים, בעוד פרסום מודעות דרושים ניתן בחינם. קיימת השקעה רבה במוקדי השירות, באיתור מועמדים איכותיים ובפרסום המודעה. כך, אין אפשרת להציע גם שירותי פרסום בסיסיים, חינם אין כסף. עלויות עבור פרסום מודעות דרושים הן אטרקטיביות למדי יחסית לתפוקה המסופקת בסופו של דבר למעסיקים.
סינון קו"ח ראשוני ? היום משתמשים בעיקר במייל לקבלת מסמכים כמו קורות חיים. שם יהיו פרטים רלבנטיים של מחפש העבודה (כמו, התפקיד האחרון אותו ביצע). כך המעסיק יכול לבצע סינון ראשוני עוד טרם פתיחת הקובץ. אפשרות זו מייעלת משמעותית את הליך גיוס.
ניתן לערוך באתר פרסום משרות אינטרנטי כל משרה במשך תקופת הפרסום; בעוד כל משרה מתפרסמת משך שלושים ימים, המעסיק יכול לערוך אותה מספר פעמים בלתי מוגבל, ללא עלות נוספת. כתובת האי-מייל של המעסיק נשארת חסויה; כתובת האי-מייל אליה יישלחו קורות החיים לא נחשפת בשום אופן וכך מוגנת בפני התקפות דואר זבל והאקרים.
שימוש באתר פרסום אינטרנטי יעיל מאפשר למעסיקים לעבוד עם ממשק ניהול ידידותי ונוח, באמצעותו יוכלו לערך משרות קיימות, כמו לרענן משרות ישנות וכן לצפות בסטטיסטיקות רלבנטיות אודות המשרות (מספר צפיות במשרה, מספר לחיצות עכבר, מס' קורות חיים שנשלחו ועוד).
ניתן לפרסם משרה ללא חשיפת שם ופרטי המעסיק ? בעוד באפשרות המעסיק לפרסם תחת "חסוי". זה יעיל במיוחד במקרים בהם אין הוא מעוניין כי דבר הליך גיוס העובדים יגיע לידיעתם של גורמים שונים.
פלטפורמות מסוימות מעניקות למעסיקים המפרסמים מודעה מספר אפשרויות פרסום:
בשוק בן ימינו, כדי למשוך מועמדים מעולים, על המעסיק להבליט את עצמו בשטח; לשם כך, על המעסיק למצוא אתרים המציעים מגוון אפשרויות פרסום מודעות דרושים, שיוכלו לקדמו ולהביא מועמדים להעדיף דווקא אותו על פני מעסיקים אחרים. שיטות שונות: